Ustrzyki Dolne
piątek, 21 lutego 2020

Mobilne Biuro Obsługi Klienta

Mobilne Biuro Obsługi Klienta<br/>fot. PGE
fot. PGE

Mieszkańcy powiatu bieszczadzkiego chcący załatwić sprawę w PGE, od marca nie będą musieli już jeździć do Sanoka. Specjalny pojazd przystosowany do obsługi w terenie, będzie odwiedzał Ustrzyki Dolne cyklicznie, począwszy od marca.

Obecnie mieszkańcy powiatu bieszczadzkiego, którzy chcą załatwić sprawę z związaną z energią elektryczną lub gazem, muszą jeździć do najbliższej siedziby biura - czyli do oddalonego o kilkadziesiąt kilometrów Sanoka. Teraz, na naszym terenie PGE Obrót uruchomiła mobilny punkt obsługi, w którym można zrealizować wszelkie kwestie, którymi zajmuje się firma.

Pierwszy mobilny punkt obsługi, pojawi się w czwartek, 19 marca, obok budynku Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych przy ul. Pionierskiej 10. Dla klientów będzie dostępny w godzinach od 11.00 do 14.00.

Od marca Ustrzyki Dolne będą stałym punktem harmonogramu mobilnego Biura Obsługi Klienta. Pracownicy PGE Obrót będą do dyspozycji powiatu w każdy czwartek w godzinach od 10.00 do 14.00, przy ul. Pionierskiej.

 

autor: oprac. paba
źródło: PGE/bieszczadzki.pl