Ustrzyki Dolne
piątek, 16 listopada 2018

Zdecyduj kto zagra na Odkrycia ZEW 2019 w Cisnej

Zdecyduj kto zagra na Odkrycia ZEW 2019 w Cisnej<br/>fot. Organizatorzy
fot. Organizatorzy

Do 15 grudnia można głosować na kapele, które zostały zakwalifikowane do finału konkursu Odkrycia ZEW 2019 w Cisnej. Spośród 20 zespołów wyłonionych z nadesłanych zgłoszeń, na scenie festiwalu wystąpi 5. Głosowanie internetowe odbywa się na stronie konkurs.zewsiebudzi.pl

Odkrycia ZEW to konkurs przygotowany przez organizatorów ZEW się budzi Festiwal, którzy uważają, że polska scena muzyczna ma wiele do pokazania. Konkurs skierowany jest do kapel tworzących własne utwory muzyczne i niezwiązanych z żadną wytwórnią fonograficzną.

Za nami I etap konkursu, do którego zgłosiło się ponad 200 zespołów z całej Polski, reprezentujących różne brzmienia i gatunki muzyczne. 20 finalistów wybranych spośród wszystkich zgłoszonych zespołów weźmie udział w głosowaniu internetowym, które zostanie otwarte 16 listopada na stronie konkurs.zewsiebudzi.pl i potrwa do 15 grudnia.

Podczas II etapu konkursu internauci 3 razy dziennie mogą oddać głos na zespoły, które najbardziej przypadły im do gustu. 5 finalistów z największą liczbą głosów zagra na głównej scenie ZEW się budzi Festiwal, na której wystąpią także Krzysztof Zalewski, KSU, Coma i wielu innych.

Poprzez swoje głosy internauci mogą spełnić marzenia młodych muzyków, którzy być może okażą się nie tylko odkryciem konkursu, ale i całej Polski.
Więcej informacji na temat festiwalu i konkursu na stronie zewsiebudzi.pl oraz Facebooku wydarzenia.

Partnerzy
Sponsor
ZEW for men
– marka naturalnych kosmetyków i wysokiej jakości akcesoriów dla mężczyzn. Na ofertę ZEW for men składają się dwie linie kosmetyków: linia myjąca z węglem drzewnym z Bieszczad oraz linia pielęgnacyjna z czarną hubą, akcesoria do golenia i pielęgnacji brody oraz zestawy kosmetyków i akcesoriów.
Na linię z węglem drzewnym z Bieszczad składa się: mydło do włosów, mydło do twarzy i ciała, mydło do golenia, mydło do brody, mydło 3 w 1 do twarzy, ciała i włosów oraz balsam do brody. Węgiel drzewny skutecznie oczyszcza i odświeża. Jego działanie jest znane od lat. Podczas kontaktu ze skórą, jego cząsteczki przyciągają nie tylko zanieczyszczenia z jej powierzchni, ale też z głębszych warstw. Uznawany jest za najsilniejszy absorbent występujący w stanie naturalnym.
W skład linii z czarną hubą wchodzą: olejek do brody, balsam po goleniu oraz krem do ciała i twarzy. Czarna huba to silny antyoksydant, który nawilża, uelastycznia, wygładza oraz chroni przed czynnikami zewnętrznymi.
Od stuleci była stosowana w medycynie i kosmetologii naturalnej do łagodzenia podrażnień i leczenia ran. Ze względu na swoje właściwości oraz występowanie w trudno dostępnych, dzikich lasach jest niezwykle cennym i rzadkim składnikiem aktywnym.
Kosmetyki ZEW for men produkowane są w Polsce.
Współorganizator
Cisna - gmina Cisna jest jednym z najpiękniejszych zakątków Polski. Prawie w całości porośnięta pięknymi lasami, pełnymi dzikiej zwierzyny, w całości leży w górach. Te góry to Bieszczady - według niektórych najbardziej urokliwe góry w Polsce. I choć Bieszczady w gminie Cisna zachowały swój dziki charakter każdy znajdzie w tym miejscu coś dla siebie.
Patronat medialny
Antyradio
– najlepszy rock na świecie! Największa i najdłużej istniejąca rockowa sieć radiowa w Polsce. Korzysta z 16 nadajników, obejmujących zasięgiem największe miasta Polski. Słynie z bezkompromisowego spojrzenia na rzeczywistość i silnych osobowości antenowych. Program kieruje do wszystkich chodzących własnymi ścieżkami, niepoddających się masowej popkulturze i lubiących odważnie patrzeć prawdzie w oczy.
Interia – portal prowadzony przez Grupę Interia.pl, która od stycznia 2008 niemal w całości należy do niemieckiego przedsiębiorstwa Grupa Bauer Media Polska. Grupa INTERIA.PL to trzeci co do wielkości portal horyzontalny w Polsce. Portal znajduje się również w czołówce wśród portali horyzontalnych w kategorii Muzyka.
Men’s Health – polskie wydanie Men’s Health ukazuje się od 2004 roku. Magazyn dostarcza czytelnikom najnowszych informacji i porad na temat zdrowia, fitnessu, diety, związków, finansów, problemów ojcostwa, podróży, technologii i stylu. Jako jedyny kompleksowy poradnik wypełnia lukę na rynku męskich magazynów pomiędzy pozycjami rozrywkowymi a shoppingowymi. W 2017 roku Men’s Health był najlepiej sprzedającym się lifestylowym magazynem dla mężczyzn w Polsce.

 

autor: materiały prasowe