Ustrzyki Dolne
piątek, 31 maja 2019

Złoto i srebro dla Lasów Państwowych

Złoto i srebro dla Lasów Państwowych

Dwie nagrody w ogólnopolskim konkursie Power of Content Marketing Awards zdobyły profile prowadzone przez leśników. Srebro otrzymali admini profilu Nadleśnictwa Baligród, a złoto prowadzący główny profil Lasów Państwowych.

29 maja odbyła się uroczysta gala konkursu Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalta Roku), organizowana przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem.
Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

- Podczas uroczystej gali podkreślono że Nadleśnictwo Baligród nagrodę otrzymuję „za naturalne, pasjonujące podejście do tematyki”. Profil tworzą Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, leśnicy z Nadleśnictwa Baligród – informuje Edward Marszałek, rzecznik RDLP w Krośnie.

Złoto otrzymali admini prowadzący profili główny lasów Państwowych za „za rzetelną komunikację, a także a autentyczny przekaz budujący zaangażowanie”.

- Wszystkie nadleśnictwa z terenu RDLP w Krośnie prowadzą profile FB i rocznie publikują tysiące postów związanych z gospodarką leśną, pracą leśników i działaniami, które Lasy Państwowe prowadzą dla społeczeństwa – dodaje rzecznik RDLP w Krośnie.

fot. RDLP Krosno

 

Złoto i srebro dla Lasów Państwowych
Złoto i srebro dla Lasów Państwowych
Złoto i srebro dla Lasów Państwowych
autor: oprac. paba
źródło: http://contentmarketingpolska.pl/RDLP Krosno